RAVENOL EFS 0W20 USVO 4L
SKU: 00001624
Producent: Ravenol
Realizacja zamówienia: 72h
Lepkość: 0W20
Pojemność (L): 4
Specyfikacja: MB 229.71, VCC RBS0-2AE, BMW Longlife-17 FE , Chrysler MS-13340
Klasyfikacja: RC, C5, ILSAC GF-5
RAVENOL EFS 0W20 USVO
Opis produktu:
RAVENOL EFS EcoFullSynth. SAE 0W-20 20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy na bazie PAO (polialfaolefin) ze specjalną technologią USVO® i sprawdzoną technologią CleanSynto®, przeznaczony do silników samochodów osobowych (benzynowych i wysokoprężnych) z turbosprężarką lub bez niej oraz bezpośrednim wtryskiem lub bez niego. Technologia USVO® pozwala zachować bardzo wysoką stabilność lepkości oleju. Nie jest obarczona wadami polimerowych preparatów polepszających lepkości, a jednocześnie ma ich wszystkie zalety. Olej lepiej chroni silnik, zwiększa i zachowuje jego wydajność, optymalizuje jego czystość, a także rzadziej wymaga wymiany. Technologia USVO® gwarantuje brak strat lepkości w całym okresie między wymianami oleju, a także wyróżnia się doskonałą stabilnością oksydacyjną. Jednocześnie umożliwia szybszy dopływ i wcześniejsze smarowanie części ruchomych silnika, zmniejszając ich zużycie cierne, narastanie zanieczyszczeń i ogranicza spadek wydajności. RAVENOL EFS EcoFullSynth. SAE 0W-20 tworzy bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach pracy. Chroni również przed korozją i utratą oleju pod wpływem utleniania i koksowania. Znakomite właściwości podczas rozruchu na zimno przekładają się na wysoce niezawodny dopływ oleju. Chroni przed zjawiskiem przedwczesnego zapłonu przy niskich obrotach (LSPI), a co za tym idzie — chroni silnik przed uszkodzeniem.
Właściwości:
· gwarantowane najszybsze możliwe smarowanie wszystkich części silnika
· wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki zastosowanym olejom bazowym oraz dodatkom
· niska skłonność do parowania, co obniża zużycie oleju
· zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagaru oraz korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· działanie popychaczy hydraulicznych zagwarantowane we wszystkich temperaturach
· stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx
· dobre wchłanianie i rozpraszanie sadzy w oleju
· neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych w których zalecany jest ten rodzaj oleju.
Klasa jakości:
API SN (RC)
ILSAC GF-5
ACEA C5
Aprobaty:
BMW Longlife-17 FE+, Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20 – wymiana serwisowa
Specyfikacje:
Chrysler MS-13340; MB 229.71; Honda; MAZDA; Suzuki; Toyota