RAVENOL TURBO VST 5W40 USVO 1L
SKU: 00001749
Producent: Ravenol
Realizacja zamówienia: 72h
Lepkość: 5W40
Pojemność (L): 1
Specyfikacja: BMW LL-01, FIAT 9.55535-Z2, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RN 0700, RN 0710, VW 502.00, VW 505.00
Klasyfikacja: SN, CF, A3/B4
RAVENOL Turbo VST 5W40
Oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Gwarantuje bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach na drodze np. podróż w długich korkach (ciągłe zatrzymywanie i ruszanie) oraz podczas szybkiej jazdy na autostradzie.
Wielosezonowy energooszczędny olej do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych oraz Diesla samochodów osobowych, kombi, vanów, małych samochodów dostawczych itp. przeznaczony specjalnie do silników z turbodoładowaniem, oraz katalizatorem.
Właściwości:
• wysoka ochrona przed zużywaniem się elementów
• oszczędność paliwa poprzez lżejszą pracę silnika
• doskonałe cechy myjące i dyspersyjne
• zapobieganie tworzeniu się czarnego szlamu
• długa żywotność dzięki wysokiej odporności na utlenianie
• doskonałe właściwości podczas rozruchu zimnego silnika
• znakomita lepkość w zróżnicowanych temperaturach
• niskie parowanie
• może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator
Klasa jakości:
API SN/CF, ACEA A3/B4,
Aprobaty:
MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00 / 505 00, BMW Longlife-01, , Renault RN0700 / RN0710
Specyfikacje:
Opel GM-LL-B-025, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-12991 (zastępuje MS-10896), MS-10850, MS-10725 (Fiat 9.55535-GH2 oraz Fiat 9.55535Z2), PSA B71 2296